torstai 24. tammikuuta 2013

chocolat chaud au nutella


Dundundaa, oon kipee joten tulin jakamaan teille tämmösen ohjeen parhaasta kaakaosta jota oon koskaan maistanu! Löysin tän mun siskon antamasta Nutella- ohjekirjasta :)

Lämmitä maito muissa ja sitten vaa nää mukaan:

1rkl nutellaa
Ripaus vanilliinisokeria
Ripaus kanelia

Siinä niin, suosittelen syvästi!
Eilen en meinannu päästä ylös sängystä ku oli vaan nii kamala olo! Onneks tänään oli kuume laskenu huomattavasti. On jopa vähän ikävä jo kouluun ja tää on oikeesti aika harvinainen tunne mulle.
Nää kaks päivää onki menny piirrellessä, kattellessa mun yhtä lempiohjelmaa Downton Abbey, tänää aamul tein ittelleni terveellisen aamupalan ja sit oon juonu paljon kaakaota. Ei tässä muuta, hehhee.

Pitäkää mukava viikonloppu kaikki, seuraava postaus tulee ensviikolla <3


anna







4 kommenttia:

  1. tääläkin yks viettää päivään kipeenä! vois tollanen namikaakao parantaa munkin oloa<3
    ja hieno piirrustus! osaispa itekkin piirtää...:)

    VastaaPoista
  2. upee banneri ja tosi paljon ihanii kuvia + oot kaunis ja hyvä piirtään ^^ paranemisia<3 (:

    forangelseyes.blogspot.com

    VastaaPoista