maanantai 21. tammikuuta 2013

hunger is the best sauce in the world

bad hair day.

Heissan! (varautukaa tylsään kirjotukseen)
Vaikka tänää oli tosi pitkä päivä koulus ja on väsyttäny iha hirveesti, niin jotenki aika on kuitenki menny tosi nopee! En tiiä tekeeks väsymys jotenki silleen, että tavallaan meet vaan ihan horroksessa läpi päivän ja sitte BAM se onki jo ohi?
 No muttaaa, siis ihana ilmaki oon ollu koko päivän ja onneks olin ottanu kameran mukaan kouluun, nimittäi innostuttii Miljan kaa ottaa jonku verran kuvia :) Koulun jälkee mentiin kans yhessä Selloon kattoo sitä mun takkia (jota en eilen käynykkää katsastamassa) ja lopulta päätinki etten ees halua sitä! Hehheh no mut ei se mitää, käytiin Miljan kaa sitte syömässä ja kateltii muutenki kaupoista ale-kamoja. Oli oikeen kivaa, vaikka en löytänykkään oikeen mitään itelleni!
 
Nyt oon kotona, teen viel läksyt ja sit yritän mennä extra-aikasin nukkumaan etten oo taas ihan väsyny huomenna!

anna



8 kommenttia:

  1. Oioi täällä on tosi kauniita kuvia! ;3


    http://nevercloseoureyes-miina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. aivan ihana banneri, reppu ja kello!! oot tosi nätti, sulla on ihanat hiukset, vaikuttaa muutenkin tosi kivalle blogille, jään seurailee!:)

    http://justtsmileandlive.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihanasta kommentista! Oikeesti piristit mun päivän <3

      Poista